8 kwietnia, niedziela

930-1130

SESJA SATELITARNA I - Weterynaria jako biznes – efektywne metody pozyskiwania nowych klientów z wykorzystaniem internetu


Skuteczna strona internetowa krok po kroku.

Jarosław Korkuś

Social media na usługach biznesu. Czyli jak wykorzystywać portale społecznościowe w teorii i w praktyce, aby przynosiły zyski a nie zabierały
czasu.

Monika Knoppek
1200-1400

SESJA SATELITARA II - Klinika XP – ochrona danych osobowych, zmiany prawne 2018


Andrzej Miechowicz, Klinika XP
1100-1300

SESJA SATELITARNA III - Badanie i terapia osteopatyczna w dysfunkcjach stawu biodrowego psa


International School of Osteopathy for Animals
 
 

Jarosław Korkuś

Absolwent Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki na Politechnice Wrocławskiej, od 2001 roku związany z branżą internetową. Partner w agencji kreatywnej John Weston Group, w której pomaga firmom i instytucjom zaistnieć w Internecie i osiągnąć w nim sukces. Jego specjalność to zwiększanie sprzedaży oraz wprowadzanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań. Analityczny umysł i ponad 10-letnie doświadczenie we współpracy z firmami i organizacjami pozarządowymi, pozwoliły mu na opanowanie do perfekcji trudnej sztuki optymalnego zarządzania budżetami. Prywatnie zafascynowany biegami długodystansowymi, które wypełniają jego wolny czas. Miłośnik baseballu.

 
 

lek. wet. Monika Knoppek

Absolwentka Wydziału Medycyny Weterynaryjnej na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, kierunku „Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym” na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studium szkoły trenerów biznesu „ Moderator „ we Wrocławiu.  Od 2004 związana z weterynaryjną branżą farmaceutyczną. Zdobywała doświadczenie w pracy na wielu stanowiskach zarówno w dziale handlowym jak i w dziale marketingu w 3 międzynarodowych firmach farmaceutycznych : Vetoquinol Biowet, Boehringer Ingelheim, Zoetis. W tym czasie również współpraca z wieloma agencjami reklamowymi i szkołami trenerów, m.in. z firmą KEREL przy projekcie związanym z merchandisingiem w weterynarii. Obecnie jako właściciel firmy Vet Optima, zajmuje się wspieraniem placówek weterynaryjnych w działaniach marketingowych mających na celu ich rozwój i szybkie osiągnięcie zamierzonych celów. Prywatnie jej pasją jest jeździectwo i bieganie, którym poświęca cały swój wolny czas. Jest właścicielką dwóch koni i psa.


 

Patronat Honorowy

   
 

Organizatorzy

                            

 
 

Partnerzy merytoryczni

javascript:void(0)                                
 
 
 

Patroni medialni 

                                             
  
      javascript:void(0)