Komunikat 
do pobrania

Komunikat VII Kongresu Praktyki Weterynaryjnej VETFORUM
 

Miejsce i data

22-23.04.2017

Hala Expo Łódź

Al. Politechniki 4

90-537 Łódź

SEJSA SATELITARNA 

WETERYNARIA JAKO BIZNES

 

niedziela,23 kwietnia 2017, godz. 12.30-14.00

 


Metody zdobywania nowych klientów i utrzymania obecnych.
 Jak zadbać o to, aby klienci byli lojalni, przy tak dużej konkurencji cenowej ? Czy lepiej jest skupić się na zdobywaniu nowych klientów czy może na dbaniu o obecnych? Czy mając taką samą ilość klientów, można zarabiać więcej, nie podnosząc cen ? Jak zdobyć większą liczbę klientów, nie obniżając cen usług ? Czy pełne wyposażenie w sprzęt diagnostyczny, zapewni mi większą ilość zainteresowanych moimi usługami właścicieli ? W co warto inwestować ?
- prowadzący: Jarosław Korduś  

Budowanie marki weterynaryjnego zakładu leczniczego (strategia, social media, komunikacja).
Co jest ważne w komunikacji z klientem? Co to jest marka, jakie elementy są ważne w budowaniu świadomości marki i dlaczego to jest ważne. Jakie są kanały komunikacji internetowej, jakie dają nam możliwości i jak  je dobrze wykorzystać, aby pomagały nam w docieraniu do naszych klientów i tworzeniu z nimi silniejszych relacji.
- prowadząca: lek. wet. Monika Knoppek, Vetoptima 
 

Lek. wet. Monika Knoppek

Absolwentka Wydziału Medycyny Weterynaryjnej na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, kierunku „Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym” na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studium szkoły trenerów biznesu „ Moderator „ we Wrocławiu.  Od 2004 związana z weterynaryjną branżą farmaceutyczną. Zdobywała doświadczenie w pracy na wielu stanowiskach zarówno w dziale handlowym jak i w dziale marketingu w 3 międzynarodowych firmach farmaceutycznych : Vetoquinol Biowet, Boehringer Ingelheim, Zoetis. W tym czasie również współpraca z wieloma agencjami reklamowymi i szkołami trenerów, m.in. z firmą KEREL przy projekcie związanym z merchandisingiem w weterynarii. Obecnie jako właściciel firmy Vet Optima, zajmuje się wspieraniem placówek weterynaryjnych w działaniach marketingowych mających na celu ich rozwój i szybkie osiągnięcie zamierzonych celów. Prywatnie jej pasją jest jeździectwo i bieganie, którym poświęca cały swój wolny czas. Jest właścicielką dwóch koni i psa.
 
 

Jarosław Korduś


Absolwent Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki na Politechnice Wrocławskiej, od 2001 roku związany z branżą internetową. Partner w agencji kreatywnej John Weston Group, w której pomaga firmom i instytucjom zaistnieć w Internecie i osiągnąć w nim sukces. Jego specjalność to zwiększanie sprzedaży oraz wprowadzanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań. Analityczny umysł i ponad 10-letnie doświadczenie we współpracy z firmami i organizacjami pozarządowymi, pozwoliły mu na opanowanie do perfekcji trudnej sztuki optymalnego zarządzania budżetami. Prywatnie zafascynowany biegami długodystansowymi, które wypełniają jego wolny czas. Miłośnik baseballu.
 



 

Patronat Honorowy

 

Organizatorzy

                            

 
 

Partnerzy merytoryczni

javascript:void(0)                                
 
 
 

Patroni medialni 

                                             
  
      javascript:void(0)